Žanr | Stručna literatura - Znanje - Učenje - Društvo & društvene znanosti - Psihologija |
Izdavač | Tipex |
Prevoditelj | - |
Vrsta uveza | Tvrdi |
ISBN13 | 9789536022076 |
ISBN10 | 9536022079 |
Godina | 1996 |
Broj stranica | 381 |
Format | 25 cm |
Obavijest | knjiga nije dostupna Obavijesti me |
Prvo radno izdanje ovog Priručnika ostvareno je 1994. godine, u ulozi vodiča za izradu posebnog UNICEF-ovog psihosocijalnog programa za Hrvatsku za kreativni rad s djecom u ratnim i posljeratnim vremenima. Cilj ovog priručnika je pomoć odgajateljima da traumatska iskustva djece pretvore u kreativnu snagu za zdrav rast i razvoj na tjelesnom, psihosocijalnom i moralnam planu. Namijenjen je širokom krugu odgajatelja i kulturnih djelatnika u knjižnicama, radionicama za likovni, dramski ili plesni izraz gdje se djeca okupljaju i međusobnu upoznaju. Program se oslanja na popularnu paradigmu suvremene sanozaštite i uzajamne pomoći pod naslovom " Dvanaest koraka -dvanaest tradicija " prevedene na metodu art-terapije ili terapije umjetnošću. Priručnik u svojih pet djelova daje pregled suvremenih znastvenih spoznaja o tim problemima, načela i tehnike pristupa toj djeci, ciljeve i načela programa, zatim izvedbeni program radionica te popis didaktičkih sredstva za rad u tim radionicama. Ovaj priručnik je samo jedan od vodiča za buđenje nade u bolju budućnost svima koji su stradali u ovom nemilosrdnom ratu.