| Žanr | Stručna literatura - Znanje - Učenje - Društvo & društvene znanosti - Psihologija |
| Izdavač | Educa |
| Prevoditelj | Vlasta Vizek Vidović |
| Vrsta uveza | Meki |
| ISBN13 | 9789536101092 |
| ISBN10 | 9536101092 |
| Godina | 1995 |
| Broj stranica | 227 |
| Format | 23 cm |
| Obavijest | knjiga nije dostupna Obavijesti me |
Knjiga govori o teorijama učenja i mišljenja koje su nastale tijekom posljednjih dvadeset i pet godina. To nisu posve nove teorije, već teorije koje su svoja izvorišta crpile iz mišljenja filozofa, psihologa i pedagoga tijekom stoljeća. Najviše se spominje učenje Jeana Piageta čiji su radovi pobudili zanimanje sredinom šezdesetih godina. Autor u ovoj knjizi govori o tome kako djetinstvo utječe na poučavanje, o postojanju razvojnih stupnjeva, o metodama učenja, o vrijednosti pismenosti i teškoćama u čitanju i pisanju, o poteškoćama u razumijevanju matematike i još mnogim praktično važnim pitanjima o tome kako djeca misle i uče.