David Wood - Kako djeca misle i uče : društveni konteksti spoznajnog razvitka

Kako djeca misle i uče : društveni konteksti spoznajnog razvitka
Žanr Stručna literatura - Znanje - Učenje - Društvo & društvene znanosti - Psihologija
Izdavač Educa
Prevoditelj Vlasta Vizek Vidović
Vrsta uveza Meki
ISBN13 9789536101092
ISBN10 9536101092
Godina 1995
Broj stranica 227
Format 23 cm
Obavijest knjiga nije dostupna Obavijesti me

Knjiga govori o teorijama učenja i mišljenja koje su nastale tijekom posljednjih dvadeset i pet godina. To nisu posve nove teorije, već teorije koje su svoja izvorišta crpile iz mišljenja filozofa, psihologa i pedagoga tijekom stoljeća. Najviše se spominje učenje Jeana Piageta čiji su radovi pobudili zanimanje sredinom šezdesetih godina. Autor u ovoj knjizi govori o tome kako djetinstvo utječe na poučavanje, o postojanju razvojnih stupnjeva, o metodama učenja, o vrijednosti pismenosti i teškoćama u čitanju i pisanju, o poteškoćama u razumijevanju matematike i još mnogim praktično važnim pitanjima o tome kako djeca misle i uče.