| Žanr | Stručna literatura - Znanje - Učenje - Društvene znanosti |
| Izdavač | AGM |
| Prevoditelj | - |
| Vrsta uveza | Meki |
| ISBN13 | 9789531740371 |
| ISBN10 | 9531740372 |
| Godina | 1995 |
| Broj stranica | 664 |
| Format | 20 cm |
| Prodajna cijena (Dobro stanje) | 6,66 € Kupi |
Ova je opsežna knjiga, kako autor sam kaže, pokušaj kompilacije svjetskih iskustava - televizija u Europi, Americi, Japanu. U knjizi nalazimo i poglavlja : Od ideje do slike, Sustavi televizije u boji, Kako funkcionira televizijska kuća, Kako se financira televizija, Televizija i reklame, Međunarodne radiodifuzne organizacije, Nove tehnologije, a također i neke korisne dodatke - popise, bibliografiju i sl. Iz knjige se može saznati mnogo podataka o tome kako funkcionira televizija, od tehnike do politike, od kadrova do sponzora.Stoga može poslužiti upravama televizija, studentima komunikologije i običnim gledateljima.