| Žanr | Stručna literatura - Znanje - Učenje - Društvene znanosti |
| Izdavač | Clio |
| Prevoditelj | - |
| Vrsta uveza | Tvrdi |
| ISBN13 | 9788671022668 |
| ISBN10 | 8671022668 |
| Godina | 2007 |
| Broj stranica | 394 |
| Format | 21 cm |
| Obavijest |
8,40 knjiga nije dostupna Obavijesti me |
Iscrpni pojmovnik menadžmenta, animacije i marketinga u sferi kulture. Knjiga odgovara na središnja pitanja menadžmenta u kulturi: efikasno djelovanje u svijetu kulture, uspješno povezivanje umjetnika, kulturnih institucija i njihove publike, sve to u domaćim i međunarodnim okvirima.
“Pored pojedinaca u kulturi i kulturnih menadžera, ova knjiga svakako može animirati i najmlađe stručnjake koji danas ulaze u modernu kulturno-tehnološku eru, koja sasvim sigurno mijenja prirodu kulturnih institucija, medija i komunikacija u cjelini.”
Detaljan praktični savjetnik, prvi takve vrste kod nas, u području menadžmenta i ekonomije u svim područjima institucionalnog kulturnog djelovanja. Na jednostavan i primjenjiv način objašnjeno je uz primjere i rezimee stvaranje plana aktivnosti menadžera.
Menadžeri koji svoje aktivnosti vezuju za kazalište, knjigu, koncertne agencije i ustanove, galerije, arhive ili muzeje, kulturne centre nisu do sada imali bolji priručnik niti mogućnost da se lako upoznaju i prilagode uvjetima i suvremenim trendovima u svom radu.
Knjiga koja proizvodi neprocjenjivo vrijednu energiju (samo)uvažavanja, maštovitosti i (samo)inicijative kod svakog ozbiljnog kulturnog zaposlenika!