| Žanr | Stručna literatura - Znanje - Učenje - Pedagogija |
| Izdavač | Alinea |
| Prevoditelj | - |
| Vrsta uveza | Meki |
| ISBN13 | 9789531800297 |
| ISBN10 | 9531800294 |
| Godina | 1995 |
| Broj stranica | 138 |
| Format | 30 cm |
| Obavijest | knjiga nije dostupna Obavijesti me |
Već davno pedagozi su počeli upozoravati da se dijete najbolje razvija kroz vlastito istraživačko djelovanje. Postojeći svijet najbolje će upoznati u interakciji s okruženjem, kroz svoje djelovanje u tom okruženju, a ne kroz ponuđenja odnosno , nametnuta objašnjenja svijeta. Ova knjiga namijenjena je djelatnicima u predškolskim ustanovama, učenicima, studentima i roditeljima koji se bave razvojem djece do šeste godine. Autorica kroz mnoge primjere ukazuje na načine dječjeg istraživanja u toj dobi, o ulozi odgajatelja u tom procesu te o predmetima i pojavama koje djeca istražuju. Govori tako o zvuku, boji, svjetlosti, istraživanju prirode, o vodi i pijesku, glini, plastelinu i mnogim drugim materijalima i pojavama koji ih okružuju. Kroz mnoštvo uputa za organiziranje rada s djecom svakom zainteresiranome pružaju se nebrojne mogučnosti stvaranja istraživačke klime u vrtiću, dom i na ostalim mjestima gdje borave mališani.