Žanr | Stručna literatura - Znanje - Učenje - Ekonomske znanosti - Ekonomija |
Izdavač | Naklada Ljevak |
Prevoditelj | Davorka Ćurković |
Vrsta uveza | Meki |
ISBN13 | 9789531786997 |
ISBN10 | 9531786992 |
Godina | 2005 |
Broj stranica | 191 |
Format | 21 cm |
Obavijest | knjiga nije dostupna Obavijesti me |
Preporodite svoj posao , budite osobiti
Zamislite da se vozite predivnim krajolicima i uživate u prirodi. Odjednom na livadi ugledate kravu. Živeći u gradu nemate često priliku vidjeti kravu, pa se podrazumijeva da ćete ju primjetiti. I dok se zelenilo ispred vaših očiju izmjenjuje, još ćete možda katkad ponovo baciti pogled na koju kravu što pase na livadi. Sad ste se već navikli. Ali, što da u jednom stadu ugledate kravu koja je - plave boje?
Istu stvar doživljavamo svaki dan rutinskim odlaskom u kupovinu. Tisuće šarenih artikala vrišti bojama i promotivnim porukama ne bi li privuklo našu pozornost i uspjelo završiti u našim rukama. Što napraviti kako biste privukli nečiju pažnju? Stvar je jednostavna: morate biti posebni, drugačiji, osobiti. Morate imati ono što drugi nemaju. Morate znati nadahnuti, a to ćete moći samo ukoliko ste i sami nadahnuti. Nešto što je osobito zaslužuje da se o tome govori, da bude zamijećeno. To je nešto izvanredno. Novo. Zanimljivo. To je plava krava. Dosadno je pak nevidljivo. Dosadno je smeđa krava.
Ova knjiga govori o tome zašto biste plavu kravu morali ugraditi u sve što stvarate te zašto televizija i radio nisu više vaše tajno oružje.
"Plava krava" je zbirka savjeta marketingašima, ali i svim poduzetnicima i menadžerima koji svoje proizvode ili usluge nastoje prodati ‘postpotrošačkom potrošaču’ koji je već ‘potrošio sve što je mogao’. Ono što nam je potrebno imamo, potrebno nam je vrlo malo, zapravo smo previše zaposleni kako bismo trošili vrijeme istražujući ono što ste vi napornim radom stvorili za nas. Odjel marketinga preuzima gotovo dovršen proizvod ili uslugu i troši novac kako bi ciljanu publiku upoznao s njihovim posebnim prednostima. Taj pristup ne daje više željeni učinak. Suština je biti zapažen, kao što biste plavu kravu odmah zapazili među stotinama običnih smeđih krava.