Žanr | Publicistika - Politika - Popularna znanost |
Izdavač | V.B.Z. |
Prevoditelj | - |
Vrsta uveza | Meki |
ISBN13 | 9799532011851 |
ISBN10 | 9532011854 |
Godina | 2002 |
Broj stranica | 364 |
Format | 23,5 cm |
Obavijest | knjiga nije dostupna Obavijesti me |
"No Logo kanadske autorice Naomi Klein - knjiga koja je originalno objavljena 2000. i odmah po izlasku privukla veliki interes - zapravo je jedan od prvih istraživačkih radova u kojoj su jasno razotkrivene posljedice globalističke ekonomije u devedesetim godinama prošlog stoljeća, dakle sve one promjene, naoko neprimjetne, koje su se dogodile nakon eksplozije marketinških strategija multinacionalnih korporacija.
No Logo je mnogo toga u jednoj knjizi - i kulturološka analiza i izvrstan izvještaj o središnjim problemima u novim uvjetima informatizacijskog doba, odnosno načinu na koji danas funkcionira korporativna Amerika, i važan publicistički rad koji uvjerljivo dočarava mračno i bezobzirno naličje kapitalizma.
No Logo, dakle, nije akademska literatura nego manifest koji potiče otpor protiv nove vrste korporativno-medijskog ropstva."