Žanr | Publicistika - Politika - Popularna znanost - Suvremena medijska teorija |
Izdavač | Centar za vizualne studije |
Prevoditelj | - |
Vrsta uveza | Meki |
ISBN13 | 9789535542025 |
ISBN10 | 9535542028 |
Godina | 2009 |
Broj stranica | 504 |
Format | 23 cm |
Obavijest |
7,98 knjiga nije dostupna Obavijesti me |
Zbornik prevedenih tekstova kojima je zajednička pretpostavka da su vizualni studiji interdisciplinarna hermeneutika novog vremena koja nastaje kao posljedica slikovnog obrata u trenutku kada "postmodernizam", kao još jedini postojeći sveobuhvatni teorijski pojam, gubi bilo kakvu vjerodostojnost i metodološku vitalnost. Slikovni/vizualni/ikonički obrat skup je simptoma koje primjećujemo u zapadnim postkapitalističkim društvima a koje karakterizira dominacija slike i vizualnog komuniciranja u svakodnevnom životu, tako da nova paradigma slike nadomješta staru paradigmu jezika. Različiti tekstovi propituju mnoge aspekte značenja tog "obrata", od problematiziranja slike danas, odnosa vizualnih studija i tradicionalne povijesti umjetnosti, veza filmologije sa slikarstvom, semiotikom i psihoanalizom, do analize društva spektakla, popularne kulture i interakcije tzv. visoke i niske kulture.