| Žanr | Publicistika - Politika - Popularna znanost - Popularna Znanost |
| Izdavač | Mate |
| Prevoditelj | - |
| Vrsta uveza | Meki |
| ISBN13 | 9789532465150 |
| ISBN10 | 9532465154 |
| Godina | 2024 |
| Broj stranica | 208 |
| Format | 23,5 cm |
| Obavijest |
24,77 knjiga nije dostupna Obavijesti me |
Knjiga objašnjava mogućnosti umjetne inteligencije na primjerima iz stvarnog života i primjenama u poslovnom okruženju. Sadrži intervjue s rukovoditeljima koji su uspješno implementirali umjetnu inteligenciju, kao i izvršnim direktorima konzultantskih tvrtki. Umjetna će inteligencija, u najširem smislu, imati temeljni utjecaj na način kako poslujemo. Tu nema nikakve dvojbe. Promijenit će način na koji donosimo odluke, omogućit će stvaranje novih modela poslovanja i omogućit će nam ostvarivanje stvari za koje smo prije mislili da su nemoguće.