| Žanr | Publicistika - Politika - Popularna znanost - Popularna Znanost |
| Izdavač | Mate |
| Prevoditelj | Ivanka Rajh |
| Vrsta uveza | Meki |
| ISBN13 | 9789532460308 |
| ISBN10 | 9532460306 |
| Godina | 2007 |
| Broj stranica | 264 |
| Format | 23 cm |
| Obavijest |
17,16 knjiga nije dostupna Obavijesti me |
Prijevod četvrtog izdanja knjige američkog profesora psihologije u kojoj on privlačnim stilom, a opet potkrijepljeno intervjuima, citatima te sustavnim osobnim opažanjem, približava široj, ali i stručnijoj publici načela na kojima se zasniva društveni utjecaj.
Kakav osjećaj o ovoj knjizi u vama budi navedeni podatak? Ukoliko ste, makar i na trenutak, pomislili da bi tako provjerena i popularna knjiga mogla izazvati vaše zanimanje, tada je moguće da vas je uvjerilo snažno načelo utjecaja - u ovom slučaju, načelo društvenog dokaza.
Da li ste se ikada našli u situaciji da kažete "da" tele-trgovcu ili djetetu koje prodaje slatkiše i kasnije se zapitali zašto ste upravo pristali pretplatiti se na časopis koji vas zapravo ne zanima ili kupiti slatkiš koji zapravo ne želite? U ovoj revidiranoj, osuvremenjenoj i proširenoj knjizi, ne samo što ćete otkriti koje se sve tehnike koriste kako bi vas se navelo da kažete "da" nego ćete naučiti i neke korisne načine da se obranite od budućih zahtjeva.