Žanr | Publicistika - Politika - Popularna znanost - Popularna Znanost |
Izdavač | Mate |
Prevoditelj | Ivanka Rajh |
Vrsta uveza | Meki |
ISBN13 | 9789532460308 |
ISBN10 | 9532460306 |
Godina | 2007 |
Broj stranica | 264 |
Format | 23 cm |
Prodajna cijena (Odlično stanje) | 20,02 € Kupi |
Prijevod četvrtog izdanja knjige američkog profesora psihologije u kojoj on privlačnim stilom, a opet potkrijepljeno intervjuima, citatima te sustavnim osobnim opažanjem, približava široj, ali i stručnijoj publici načela na kojima se zasniva društveni utjecaj.
Kakav osjećaj o ovoj knjizi u vama budi navedeni podatak? Ukoliko ste, makar i na trenutak, pomislili da bi tako provjerena i popularna knjiga mogla izazvati vaše zanimanje, tada je moguće da vas je uvjerilo snažno načelo utjecaja - u ovom slučaju, načelo društvenog dokaza.
Da li ste se ikada našli u situaciji da kažete "da" tele-trgovcu ili djetetu koje prodaje slatkiše i kasnije se zapitali zašto ste upravo pristali pretplatiti se na časopis koji vas zapravo ne zanima ili kupiti slatkiš koji zapravo ne želite? U ovoj revidiranoj, osuvremenjenoj i proširenoj knjizi, ne samo što ćete otkriti koje se sve tehnike koriste kako bi vas se navelo da kažete "da" nego ćete naučiti i neke korisne načine da se obranite od budućih zahtjeva.