Žanr | Publicistika - Politika - Popularna znanost - Popularna Znanost |
Izdavač | Mate |
Prevoditelj | Petra Rebernjak |
Vrsta uveza | Meki |
ISBN13 | 9789532464603 |
ISBN10 | 9532464603 |
Godina | 2021 |
Broj stranica | 227 |
Format | 24 cm |
Prodajna cijena (Odlično stanje) | 13,51 € Kupi |
Danas se u različitim vrstama poslovanja, od maloprodaje i financija do proizvodnje, sve više podataka kontinuirano generira i prikuplja jer su poslovni sustavi kompjutorizirani. Isto vrijedi i za različita područja znanosti, od astronomije do biologije. U našem svakodnevnom životu, kako se digitalne tehnologije infiltriraju u našu svakodnevicu te kako produbljujemo naš digitalni otisak ne samo kao potrošači i korisnici već i preko društvenih medija, sve veći dio naših života bilježi se i postaje podatak. Podaci iz bilo kojeg izvora, poslovnog, znanstvenog ili osobnog, a koji su pasivno spremljeni, nisu ni od kakve koristi, ali pametni ljudi pronalaze nove načine za iskorištavanje tih podataka u svrhu izrade korisnih proizvoda ili servisa. Cilj ove knjige je dati čitatelju cjelovitu ideju o tome što strojno učenje jest, osnove nekih važnih algoritama sa sposobnošću učenja i kroz primjere pokazati primjenu strojnog učenja. Knjiga je namijenjena općem čitateljstvu te se raspravljaju samo osnove metoda učenja bez matematičkih ili programskih detalja. Knjiga ne pokriva ni jednu primjenu strojnog učenja u detalje; o brojnim se primjenama raspravlja na osnovnoj razini.