Žanr | Publicistika - Politika - Popularna znanost - Popularna Znanost |
Izdavač | Mate |
Prevoditelj | Miljenko Šimić |
Vrsta uveza | Meki |
ISBN13 | 9789532464559 |
ISBN10 | 9532464557 |
Godina | 2021 |
Broj stranica | 232 |
Format | 21 cm |
Obavijest |
10,22 knjiga nije dostupna Obavijesti me |
Timovi uprava poduzeća diljem svijeta počinju se sami pitati što bi trebali činiti s novim tehnologijama. Važno je da se provede dubinska rasprava o tome koje sposobnosti umjetne inteligencije imaju smisla za vašu poslovnu djelatnost. Čak i ako vaš pristup uključuje samo pilot ili dokaz koncepta, ne želite krenuti na krivi način – ili s krivom tehnologijom – ako to možete izbjeći s izvjesnom dozom strateške analize. Poduzeće koje želi usvojiti umjetnu inteligenciju u svojem poslovanju bit će daleko uspješnije ako unaprijed razmotri gdje bi trebalo primijeniti tehnologiju, koje bi ciljeve trebalo postići, kako će doći do potrebnih zaposlenika i tako dalje.