| Žanr | Publicistika - Politika - Popularna znanost - Popularna Znanost |
| Izdavač | Mate |
| Prevoditelj | Miljenko Šimić |
| Vrsta uveza | Meki |
| ISBN13 | 9789532464559 |
| ISBN10 | 9532464557 |
| Godina | 2021 |
| Broj stranica | 232 |
| Format | 21 cm |
| Prodajna cijena (Odlično stanje) | 7,93 € Kupi |
Timovi uprava poduzeća diljem svijeta počinju se sami pitati što bi trebali činiti s novim tehnologijama. Važno je da se provede dubinska rasprava o tome koje sposobnosti umjetne inteligencije imaju smisla za vašu poslovnu djelatnost. Čak i ako vaš pristup uključuje samo pilot ili dokaz koncepta, ne želite krenuti na krivi način – ili s krivom tehnologijom – ako to možete izbjeći s izvjesnom dozom strateške analize. Poduzeće koje želi usvojiti umjetnu inteligenciju u svojem poslovanju bit će daleko uspješnije ako unaprijed razmotri gdje bi trebalo primijeniti tehnologiju, koje bi ciljeve trebalo postići, kako će doći do potrebnih zaposlenika i tako dalje.