Žanr | Publicistika - Politika - Popularna znanost - Politika |
Izdavač | Miropictures |
Prevoditelj | Martina Belić |
Vrsta uveza | Tvrdi |
ISBN13 | 9789537451028 |
ISBN10 | 953745102X |
Godina | 2007 |
Broj stranica | 142 |
Format | 29,5 cm |
Prodajna cijena (Vrlo dobro stanje) | 7,50 € (56,51 Kn) Kupi |
Priručnik o "umijeću uvjeravanja" predstavlja metodološku i praktičnu analizu europskog lobiranja nakon autorova dugogodišnjeg bavljenja ovom temom. On naglašava kako se sve svodi na ključno pitanje: kako u budućnosti biti utjecajan u Bruxellesu. U odgovoru koji daje oslanja se na analizu struktura europskog lobiranja, na oruđa kojim se ono koristi (tisak, mreže, prikupljanje poslovnih informacija, institucionalnu komunikaciju) i na samu strategiju europskog lobiranja temeljenu na predviđanju utjecaja, pristupu od vrha prema dnu i obrnuto, koaliciji, poslovnim platformama. Strategije mogu biti negativne, defenzivne, reaktivne i proaktivne.