Lada Kanajet Šimić - SPOMENAK : monografija Male škole hrvatskoga jezika i kulture

SPOMENAK : monografija Male škole hrvatskoga jezika i kulture
Žanr Publicistika - Politika - Popularna znanost - Monografije
Izdavač Hrvatska matica iseljenika
Prevoditelj -
Vrsta uveza Tvrdi
ISBN13 9789536525645
ISBN10 953652564X
Godina 2013
Broj stranica 116
Format 28 cm
Prodajna cijena (Odlično stanje) 0,74 € Kupi

Mala škola hrvatskoga jezika i kulture tradicionalni je projekt Hrvatske matice iseljenika koji se provodi u kontinuitetu od 1993. U njoj je do danas sudjelovalo 1.080 djece iz 33 europske i prekooceanske zemlje te 60 stručnih voditelja različita profila

Povodom obilježavanja 20 godina Male škole hrvatskoga jezika i kulture Hrvatska matica iseljenika poziva na predstavljanje knjige SPOMENAK – Monografija Male škole hrvatskoga jezika i kulture u utorak, 29. listopada 2013. u 13 sati u Klubu Matis (ulaz do HMI-ja), Trg S. Radića 3, Zagreb.
Pozdravnu riječ uputit će mr. sc. Marin Knezović, ravnatelj HMI-ja, a knjigu će predstaviti prof. dr. sc. Dragutin Rosandić, doc. dr. sc. Lidija Cvikić i Lada Kanajet Šimić, urednica. Program vodi Vesna Kukavica.

Mala škola hrvatskoga jezika i kulture tradicionalni je projekt Hrvatske matice iseljenika koji se provodi u kontinuitetu od 1993. Namijenjen je djeci u dobi od 9 do 16 godina koja žive i školuju se izvan RH, s temeljnim ciljem da unaprijede svoje znanje hrvatskoga jezika te upoznaju kulturnu i prirodnu baštinu Hrvatske i kraja u kojemu borave. To je trenutno jedini program takve vrste namijenjen djeci hrvatskoga podrijetla kako bi, uz pomoć raznih radionica, uz igru, zabavu te u međusobnom druženju i interakciji čuvali svoj nacionalni jezični i kulturni identitet. 
Program se sastoji od jezične, dramske, novinarske, lutkarske, plesne i filmske radionice, parlaonice, radionice kreativnog pisanja, radionice hrvatske kulturne i prirodne baštine te sportskoga i zabavnoga programa. Budući da program ne obuhvaća samo učenje hrvatskoga jezika, nego i mnogih drugih sastavnica hrvatskoga kulturnog identiteta, radionički oblik rada omogućuje korelacije između svih tih sadržaja, a interaktivni pristup učenju daje mogućnost slobode izražavanja i improvizacije, poticajan svim polaznicima bez obzira na stupanj ovladanosti hrvatskim jezikom.
„Nastava u Maloj školi pokazuje da za uspješno učenje nisu potrebne suvremeno opremljene učionice, Internet i šarene knjige, potreban je izvrstan učitelj, zainteresirani učenici i mnogo dobre volje. Mala škola ima sve to, i još mnogo više“, istaknula je u svome članku u knjizi doc. dr. sc. Lidija Cvikić.
U Maloj školi hrvatskoga jezika i kulture do danas je sudjelovalo 1.080 djece iz 33 europske i prekooceanske zemlje te 60 stručnih voditelja različita profila.