| Žanr | Priručnici - Savjetnici - Slobodno vrijeme - Turistika |
| Izdavač | Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu |
| Prevoditelj | - |
| Vrsta uveza | Nepoznato |
| ISBN13 | 9789537842000 |
| ISBN10 | 9537842002 |
| Godina | 2011 |
| Broj stranica | 419 |
| Format | 24 cm |
| Obavijest |
9,52 knjiga nije dostupna Obavijesti me |
U vrijeme kada je turizam kod nas postao izrazito sezonalna djelatnost, kada je nestao imidž ugostitelja-gospodina a ugostiteljstvo izgubilo nekadašnji integritet i u njemu rade nedovoljno i neadekvatno plaćeni radnici, dolazi knjiga «Putevi do zadovoljnoga gosta - priručnik za bolje razumijevanje ugostiteljstva i turizma». Upućujemo vas na često korištenje ove knjige-priručnika, jer se ona ne može pročitati u jednom dahu. Uvjereni smo da ćete nakon što je pročitate, shvatiti da je ugostiteljstvo važno, da se s turizmom najbolje uklapa u globalne procese, ali je istovremeno i pastorče koje ne dobiva zasluženu nagradu od ekonomske politike.