| Žanr | Priručnici - Savjetnici - Slobodno vrijeme - Priručnici |
| Izdavač | Adeco |
| Prevoditelj | - |
| Vrsta uveza | Meki |
| ISBN13 | 9789539722867 |
| ISBN10 | 9539722861 |
| Godina | 2006 |
| Broj stranica | 128 |
| Format | 24 cm |
| Obavijest | knjiga nije dostupna Obavijesti me |
Priručnik namijenjen kao pomoć i podsjetnik u izradi Plana marketinga sa kratkim opisom aktivnosti i detaljnim uputama za pisanje. Sadržajno vodi čitatelja od analize stanja, postavljanja ciljeva marketinga, definiranja strategija i taktika, financijskog proračuna, do provođenja i kontrole marketinga.
Na kraju svakoga poglavlja nalazi se dio pod naslovom "Sugestije za pripremu teksta sa primjerima i objašnjenjima" (primjer: Sažetak za upravu investicijskog fonda Infa d.o.o., ili Prodaja i distribucijski kanali zastupnika BB za prodaju automobila ''Sjedalo'') - uz citiranje postojećih tekstova, što olakšava izradu vlastitoga teksta.