Mira Marušić - Plan marketinga

Plan marketinga
Žanr Priručnici - Savjetnici - Slobodno vrijeme - Priručnici
Izdavač Adeco
Prevoditelj -
Vrsta uveza Meki
ISBN13 9789539722867
ISBN10 9539722861
Godina 2006
Broj stranica 128
Format 24 cm
Obavijest knjiga nije dostupna Obavijesti me

Priručnik namijenjen kao pomoć i podsjetnik u izradi Plana marketinga sa kratkim opisom aktivnosti i detaljnim uputama za pisanje. Sadržajno vodi čitatelja od analize stanja, postavljanja ciljeva marketinga, definiranja strategija i taktika, financijskog proračuna, do provođenja i kontrole marketinga.

Na kraju svakoga poglavlja nalazi se dio pod naslovom "Sugestije za pripremu teksta sa primjerima i objašnjenjima" (primjer: Sažetak za upravu investicijskog fonda Infa d.o.o., ili Prodaja i distribucijski kanali zastupnika BB za prodaju automobila ''Sjedalo'') - uz citiranje postojećih tekstova, što olakšava izradu vlastitoga teksta.