| Žanr | Priručnici - Savjetnici - Slobodno vrijeme - Priručnici |
| Izdavač | Ciceron komunikacije d.o.o. |
| Prevoditelj | - |
| Vrsta uveza | Meki |
| ISBN13 | 9789535932000 |
| ISBN10 | 9535932004 |
| Godina | 2016 |
| Broj stranica | 272 |
| Format | 20,5 cm |
| Obavijest |
10,27 knjiga nije dostupna Obavijesti me |
Moć uvjeravanja prvi je domaći, hrvatski priručnik za javno nastupanje i poslovno prezentiranje. Priručnik se sastoji od tri dijela - prvi dio govori o retorici kao vještine uvjeravanja i područjima primjene (gluma, znanost, prodaja, menadžment, politika), drugi dio knjige praktični je priručnik sa vježbama i savjetima za pripremu govornika u javnom nastupu (govornik- govor - publika) i treći dio koji se tiče vještine vođenja dijaloga te ostalih razgovornih formi.