Žanr | Priručnici - Savjetnici - Slobodno vrijeme - Popularna psihologija |
Izdavač | Škorpion |
Prevoditelj | - |
Vrsta uveza | Meki |
ISBN13 | 9789532890877 |
ISBN10 | 9532890874 |
Godina | 2013 |
Broj stranica | 231 |
Format | 23,5 cm |
Obavijest | knjiga nije dostupna Obavijesti me |
Naučit ćete kako izgraditi uspješnu marketinšku kampanju usmenom preporukom kojom ćete postići da ljudi pričaju o onome što želite. Točno ćemo vas uputiti: gdje da počnete, što vam valja uraditi i kako to uspješno napraviti. Naučit ćete praktične korake kako to učiniti, a da ne investirate velik novac. Marketing usmenom preporukom je umijeće stvaranja teme (ili tvrtke) o kojoj ljudi vole pričati. Sada je vrijeme da potaknete i nadahnete one fanove koji će pričati o vama zato što vole ono što radite.