Žanr | Priručnici - Savjetnici - Slobodno vrijeme - Popularna psihologija |
Izdavač | V.B.Z |
Prevoditelj | Maša Plešković |
Vrsta uveza | Meki |
ISBN13 | 9789533041087 |
ISBN10 | 9533041080 |
Godina | 2009 |
Broj stranica | 274 |
Format | 23 cm |
Obavijest |
6,96 knjiga nije dostupna Obavijesti me |
Ljudi se smatraju, što je i polazna pretpostavka tradicionalne ekonomije, racionalnim bićima sposobnima za logičko prosuđivanje, unatoč tome što su svjesni koliko često donose pogrešne odluke. Istraživanja biheviorialnih ekonomista pokazuju da su ljudi čestoiracionalni, a da ta iracionalnost nije ni slučajna ni besmislena, već naprotiv - sustavna i predvidljiva. Svako od poglavlja ove knjige opisuje neku od sila koja upravlja ljudskim ponašanjem (osjećaji, relativnost, društvena pravila itd.), a kojih ljudi najčešće nisu ni svjesni. Autor se zalaže da se ekonomija utemelji na istinskom ponašanju ljudi, umjesto na idejama o tome kako bi se trebali ponašati.