| Žanr | Priručnici - Savjetnici - Slobodno vrijeme - Međuljudski odnosi |
| Izdavač | Profil multimedija |
| Prevoditelj | Dijana Tockner Glova |
| Vrsta uveza | Meki |
| ISBN13 | 9789537701345 |
| ISBN10 | 9537701344 |
| Godina | 2009 |
| Broj stranica | 184 |
| Format | 20,5 cm |
| Obavijest | knjiga nije dostupna Obavijesti me |
Srdačnost kao roba
• Zašto je autentična srdačnost odlučujuća za kvalitetu usluge
• Individualnost - najveći neotkriveni izvor novih vrijednosti
• Gdje pronaći oduševljene zaposlenike i kako ih zadržati
• Kako uskladiti životne cikluse sektora, zaposlenika i tima
Ova će knjiga nadahnuti poduzetnike, menadžere i osobe na vodećim položajima i dati im vrijedne impulse. Klaus Kobjoll autentičan je u svojim izlaganjima, a autentična je i knjiga koju imate pred sobom. U njoj je riječ o oduševljavanju, kvaliteti usluga, vodstvu i orijentaciji na zaposlenike, jer preduvjet za visok stupanj usluge jesu oduševljeni zaposlenici. Iz predgovora Georga Paulija
Samo su dva načina za napredovanje i građenje karijere:
1. Osamostalit ćete se - to je uvijek moja preporuka
2. Radit ćete za poduzeće koje se razvija i u kojem se i vi možete razvijati Klaus Kobjoll