Klaus Kobjoli - Srdačnost kao roba : motivirani zaposlenici - tajna uspjeha najboljeg njemačkog poslodavca

Srdačnost kao roba : motivirani zaposlenici - tajna uspjeha najboljeg njemačkog poslodavca
Žanr Priručnici - Savjetnici - Slobodno vrijeme - Međuljudski odnosi
Izdavač Profil multimedija
Prevoditelj Dijana Tockner Glova
Vrsta uveza Meki
ISBN13 9789537701345
ISBN10 9537701344
Godina 2009
Broj stranica 184
Format 20,5 cm
Obavijest knjiga nije dostupna Obavijesti me

Srdačnost kao roba
• Zašto je autentična srdačnost odlučujuća za kvalitetu usluge
• Individualnost - najveći neotkriveni izvor novih vrijednosti
• Gdje pronaći oduševljene zaposlenike i kako ih zadržati
• Kako uskladiti životne cikluse sektora, zaposlenika i tima
Ova će knjiga nadahnuti poduzetnike, menadžere i osobe na vodećim položajima i dati im vrijedne impulse. Klaus Kobjoll autentičan je u svojim izlaganjima, a autentična je i knjiga koju imate pred sobom. U njoj je riječ o oduševljavanju, kvaliteti usluga, vodstvu i orijentaciji na zaposlenike, jer preduvjet za visok stupanj usluge jesu oduševljeni zaposlenici. Iz predgovora Georga Paulija
Samo su dva načina za napredovanje i građenje karijere:
1. Osamostalit ćete se - to je uvijek moja preporuka 
2. Radit ćete za poduzeće koje se razvija i u kojem se i vi možete razvijati Klaus Kobjoll