| Žanr | Priručnici - Savjetnici - Slobodno vrijeme - Film/kazalište - Film |
| Izdavač | Udruga Bijeli val |
| Prevoditelj | - |
| Vrsta uveza | Meki |
| ISBN13 | 9789538257216 |
| ISBN10 | 9538257219 |
| Godina | 2024 |
| Broj stranica | 339 |
| Format | 21 cm |
| Obavijest |
8,26 knjiga nije dostupna Obavijesti me |
Izvorno objavljena 1969. u sklopu utjecajne edicije Cinema One Britanskog filmskog instituta, knjiga Znakovi i značenje u filmu pomogla je transformirati nascentnu disciplinu filmskih studija uključivanjem metodologije strukturalizma i semiotike. Eklektična i eruditska knjiga Petera Wollena iznimno je utjecajno djelo koje i dan danas na nadahnut i pristupačan način teoretizira film kao umjetničku formu i sustav znakova. Knjiga je podijeljena u tri poglavlja. Prvi dio istražuje opus Sergeja Ejzenštejna kao sineasta, dizajnera i estetičara. Drugi dio sadrži slavnu usporedbu filmova Johna Forda i Howarda Hawksa te predstavlja ekspoziciju i obranu autorske teorije. Treći dio formulira semiologiju filma, prizivajući film kao uzorni primjer i polje testiranja za komparativnu estetiku i opće teorije označavanja. Wollen u zaključku zagovara avangardni film i u svojoj raspravi o Godardu i njegovim suvremenicima inaugurira poststrukturalističke ideje. Peto izdanje iz 2013. sadrži novi uvod filmskog teoretičara Davida Rodowicka i okuplja materijale iz prethodnih četiriju izdanja, pozivajući čitaoca da istraži razvoj Wollenove misli i rastvaranje filmskog diskursa.