| Žanr | Priručnici - Savjetnici - Slobodno vrijeme - Film/kazalište - Film |
| Izdavač | Meandar |
| Prevoditelj | - |
| Vrsta uveza | Meki |
| ISBN13 | 9789536181049 |
| ISBN10 | 9536181045 |
| Godina | 2000 |
| Broj stranica | 448 |
| Format | 20 cm |
| Obavijest |
7,28 knjiga nije dostupna Obavijesti me |
U ključnim elementima nepromijenjeno izdanje onoga iz 1994. godine. Pristupajući tretiranoj temi epistemološko-komunikacijski, autor se, nakon opsežnoga uvoda, posvećuje teoriji filmskoga prikazivanja, potom sceni i unutarscenskom kontinuitetu, da bi onda prešao na temu neprimjetnoga reza i motivacije reza, te zaključio s teorijom tematizacije. Kroz ova četiri osnovna dijela, on raspravlja neka načelna pitanja od najopćenitije vrijednosti (npr. pitanje "prirode filma", njegove mimetičnosti, prikazivačke funkcije i tematizacijske orijentacije), ali je glavno područje razrade montaža, odnosno kontinuirana montaža, dakle ona koja vrijedi unutar scenskih prikazivanja u igranim filmovima. Knjiga je prije svega namijenjena nastavnicima i studentima filma, ali i filmskim stvaraocima, kritičarima, povjesničarima i teoretičarima.