| Žanr | Priručnici - Savjetnici - Slobodno vrijeme - Film/kazalište - Film |
| Izdavač | Pozitiv film |
| Prevoditelj | Biljana Romić |
| Vrsta uveza | Meki |
| ISBN13 | 9789537675059 |
| ISBN10 | 953767505X |
| Godina | 2015 |
| Broj stranica | 455 |
| Format | 18 cm |
| Obavijest |
8,61 knjiga nije dostupna Obavijesti me |
U "Vidjeti nevidljivo", kako je naslovljena Godardova monografija, Sterritt uz opsežan uvod "u Godarda", te poglavlje o njegovom radu na videu i televiziji, donosi analizu šest filmova: od "Do posljednjeg daha" preko "Zdravo, Marijo" do "Nouvelle Vague". Najprotočnije su prve analize, a kako su Godardovi filmovi postajali kompliciraniji i hermetičniji, tako i Sterrittove analize postaju složenije. Esej o "Zdravo, Marija" proteže se gotovo na devedeset stranica, čineći gotovo knjigu za sebe; a u tekstu o "Nouvelle Vagueu" Sterritt pokušava pronaći smisao, i narativnu nit vodilju koja je promaknula većini onodobnih kritičara.
Vrijedan je to i pronicljiv posao. Godard film shvaća kao epifaniju, ne kao razonodu. Sterritt širi vijest o toj epifaniji. Otkrivaju se bezbrojne reference, dešifriraju se kodovi, kontekstualizira se politička i filozofska građa, interpretiraju se značenja, povezuju se narativne cjeline. Ponekad se Sterrittu teško othrvati i nekim ludim asocijacijama, upisivanju značenja koje je evazivno, ili možda čak nepostojeće. No i to je cijena evanđelja po Sterrittu.
Dragan Jurak