Leksikon marketinga

Leksikon marketinga
Žanr Priručnici - Savjetnici - Slobodno vrijeme - Enciklopedije/leksikoni
Izdavač Ekonomski fakultet
Prevoditelj -
Vrsta uveza Tvrdi
ISBN13 9789536025398
ISBN10 9536025396
Godina 2011
Broj stranica 917
Format 24 cm
Obavijest 6,76
knjiga nije dostupna Obavijesti me

Leksikon je namijenjen svima čiji je profesionalni interes usmjeren na marketinške i poslovne aktivnosti, bez obzira na to je li riječ o proizvodnji, uslugama, konzaltingu ili upravljanju poslovanjem poduzeća.

Knjiga je rezultat zajedničkih napora 96 autora. Kriterij za uključivanje autora bilo je bavljenje određenim područjem marketinga ili srodnim disciplinama. Poštovano je načelo da svaki pojam ima inicijale autora.

 

U leksikonu je obrađeno 3.313 pojmova na 917 stranica. Osim užeg područja marketinga, uključeni su i važni pojmovi iz drugih disciplina koje danas imaju neprijepornu važnost za razvoj i uspješnu primjenu strategija marketinga (trgovine, trgovačkog prava, informacijske tehnologije, turizma, računovodstva i ekonomike). U prilog je uvršten englesko-hrvatski rječnik svih pojmova koji su u leksikonu obrađeni s hrvatskim nazivom.