Žanr | Beletristika - Hrvatska i strana književnost - Francuska književnost |
Izdavač | OceanMore |
Prevoditelj | Ljiljana Ješić |
Vrsta uveza | Meki |
ISBN13 | 9789537056018 |
ISBN10 | 9537056015 |
Godina | 2003 |
Broj stranica | 268 |
Format | 20,5 cm |
Obavijest | knjiga nije dostupna Obavijesti me |
Kroz lik čovjeka koji piše reklame i krilatice za nove proizvode, potičući u ljudima stalno nove i nezasitne potrebe za kupovanjem i trošenjem, autor prodire u samu srž reklamne industrije, dajući bespoštednu kritiku modernog potrošačkog društva kojim vlada sveproždirući moloh novca. Na tragu suvremenih pisaca poput Brucknera i Houellebecqa, on analizira i secira psihologiju i mentalitet modernog čovjeka koji uzaludno teži za srećom i zamišljenim idealnim svijetom, uzaludno ga tražeći u materijalnim stvarima te gubeći pritom svoju autentičnu ljudskost.